Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

sâmbătă, 21 august 2010

Din august

Burrr - intra in dormitorul 2, unde merge aerul conditionat, si este frig (25 de grade)
Ce daca asta iarna dormeam la 17-18 gr, acum la 25 de grade ne e frig, iar la 19 este deja "ger extrem".
Chhh si tropait din picior - comunicare cu pisicile, dupa modelul lui tati, eu ii tot spun varianta cu pis-pis si kiti-kiti

Vineri dimineata urcam in masina in graba sa ajungem la Sfanta Liturghie. Cat e ceasul? intreb. 11.15. Pfiuu... Tarziu! Filip intinde fericit piciorusul. "Pfiuu" zic de obicei cand ii miros talpitele.

Tot vineri, primul somn de prânz al nostru cu Filip trez. Când am adormit, scotea pantalonașii din șifonier, când ne-am trezit era în sufragerie, în picioare pe spatarul fotoliului luând icoana Sfintei Parascheva de pe dulap. L-a adus tati cu icoana în mânuțe, pupând-o. Cand ne-am uitat în jur, erau și alte lucruri ajunse de pe dulap pe jos, din dormitorul 2 în hol, deci copilul a avut treaba prin toata casa, s-a jucat în liniște și nu ne-a trezit.

Azi au fost 58 de grade afara la pranz, la soare. Sportabil totusi. Deci august e cea mai calda luna aici.

2 comentarii:

  1. Ce inseamna obisnuinta...noi la 25 de grade transpiram deja, la 30 e canicula. La 18 umblam inca in tricou :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, asta este si mirarea mea, cum ne adaptam la diferite grade. Si noi in luna mai, cand eram inca in Romania, umblam in tricou la 18 grade, faceam plaja la 23-25 si baie in apa marii care avea 20 de gr.

    RăspundețiȘtergere