Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

marți, 24 august 2010

copilul nu mananca?

De ce refuza copilul sa manance?

Poate pentru ca el (venit de curand din lumea ingerilor si nepervertit cu informatii posibil eronate) simte ca acea hrana nu-i face bine

Poate ca simte ca oul pe care il are in fata este furat de la o gainacare l-a facut cu scopul de a avea un pui

Poate ca simte energia vitelului dat la o parte de la țața mamei pentru a i se lua laptele

Poate ca simte durerea animalului omorat si tranformat in "copanel"

Poate ca simte ca mancarea nu are nimic bun pentru el pentru ca a fost fiarta si toate vitaminele distruse

Poate ca nu se simte bine si nu are energia necesara pentru a digera alimente

Poate ca anumite fructe sau legume au fost prea mult tratate chimic si ar trebui gasite altele din alta sursa
... sau poate ca cei care le-au cules sufereau, injurau si au incarcat cu energii negative acele fructe sau legume

Poate ca ii este de ajuns laptele mamei lui


Poate pentru ca se hraneste si cu iubire, aer, apa, energia naturii

Poate ca n-au descoperit oamenii de stiinta inca de ce, dar au aflat ca exista un om in India care traieste fara sa bea si fara sa manance de 70 de ani. Asta imi aminteste de vorba aia ca in India exista obezitate spirituala. Am aflat ca fenomenul se numeste inedia si este definit de wikipedia.

In concluzie, poate ca lipsa poftei de mancare nu este ceva atat de grav pe cat am putea crede.

2 comentarii:

  1. Sigur ca nu e grav, numai bine ne ramane noua mai mult, unde pui ca mai e si criza se cheama ca faci economie.Numai sa nu pateasca precum magarul lui Nastratin.In rest, numai efecte benefice gasesc.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar nu este ceva rau in sine, dar la fel de bine poate fi semnul unei boli, de aceea nniste analize din cand in cand nu strica (adica dupa un an, un an jumate, ma refer). Copila mea mananca putin si numai cand vrea ea. E insa alaptata la cerere si este foarte in grafic. Nici noi, parintii, nu am fost manaciosi; eu una am fost un copil problema de-a dreptul :)

    Deşi nu pun problema aşa de metafizic cum o faci tu, simt că ai dreptate, un copil are instincte sanatoase şi ne putem încrede în el.

    RăspundețiȘtergere