Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 15 noiembrie 2010

Primele retete de post

Supa de mazare
Intr-o cratita fierb mazare, ceapa, radacina de patrunjel, telina, morcov. Mai tarziu adaug rosii sau bulion, ardei, conopida (3 buchetele), usturoi (3 catei).
In a doua cratita fierb lintea, iar cand e gata o scurg si adaug boabele in primul vas.
Cand sunt toate fierbe, le pasez si obtin supa-crema in care adaug fideluta mica (stelline). Mai dau o data in fiert si gata. Adaug uleiul si poate seminte de in pasate (grasimile sanatoase).

Fasole verde cu linte si cu orez
Pastaile, lintea si orezul se fierb separat. In plus, pentru sos, se mai pune un vas pe foc cu suc de rosii, ceva condimente picante indiene (daca avem), morcov, ardei si mult usturoi. Lintea se mizeaza cu sosul si se adauga ulei si seminte de in. Noul sos se toarna peste fasolea verde si se asaza in farfurie langa orez.

Un comentariu:

  1. Ce bun! Am facut si eu o data supa de mazare, dar reteta ta cred ca e si mai gustoasa. Eu am pus numai mazare, ceapa si condimente.
    Ce condimente indiene folosesti? Curry? Si mie imi place gustul condimentelor, am pus odata la mancare de fasole.

    RăspundețiȘtergere