Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

vineri, 5 noiembrie 2010

Toamna la Istanbul

Iata-ne iar in Istanbul! In 2006 cand am venit prima oara ne-am placut atat de mult, incat ne-am propus sa revenim macar o data la 2 ani. In 2008 am stat o saptamana si ni s-a parut prea putin. Anul asta nici macar nu ne-am facut planuri sa venim, pur si simplu a aparut ocazia din senin, din gandurile noastre.

Am plecat la 3 dimineata din Doha, la vreo 22-25 de grade, am ajuns dimineata la Istanbul la vreo 15 grade.
Am redescoperit aerul de Romania, vremea noroasa si usor cetoasa, dar nefriguroasa. N-a fost nevoie sa scoatem hainele groase din bagaje.
Suntem pentru a treia oara in acelasi hotel, Ilkay din Cirkeci, asta da fidelitate. Nu ne-am propus sa revenim, dar e mai simplu asa. Am regasit micul dejun savuros, neschimbat.
Ne-am plimbat de la 11 la 17, am facut o tura cu vaporul, am luat castane si porumb copt de pe strada, suc de rodii si portocale buuun, simiti, noi parintii cate o cafea turceasca si cate un sandvish din port.
La pranz erau cam 20 de grade, pentru noi racoare, copilul purta un body subtire si un hanorac de bumbac. Ne obisnuim din nou cu temperaturi mai joase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu