Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

duminică, 31 octombrie 2010

Halloween vesel

Era 6 seara, intuneric afara, deschid usa sa ies cu copilul afara si se umple veranda de copii Tricks or treats! (trucuri sau tratatii). Stiam eu ceva de Hallowen, am vazut chiar si niste poze pe usile si ferestrele caselor din jur, dar cum nu aveam in plan sa sarbatoresc asa ceva, nu m-am pregatit sa primesc copiii cu bomboane.

Am ales trucurile, iar copiii au parut mai surprinsi decat mine. S-au strambat putin si mi-au intins pungutele goale. Erau 3 pungute goale deasupra pragului, apoi au mai aparut doua si inca doua si grupul era din ce in ce mai mare, pungutele din ce in ce mai multe. L-am chemat pe tati cu morcovii. Macar sa manance sanatos copiii! Au plecat toti cu zarva mare, nu pareau sa se fi suparat. Ma gandeam ca mie nu mi-ar placea ca alti parinti sa-i dea copilului meu dulciuri cu zahar si chimicale.


Cateva minute mai tarziu eram si noi afara, printre copiii costumati, ii evitam pe cei urati, ne bucuram de cei frumosi si chicoteam cu ei.


Alte minute mai tarziu am vazut in mega mart dovlecii de halloween.

2 comentarii: