Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

sâmbătă, 2 octombrie 2010

Surpriza toamnei



In seara asta am savurat racoarea in Aspire, cel mai mare parc din Doha. Auzisem demult de el, dar abia acum l-am vizitat, dupa ce am auzit ca este populat de ratuste si de pesti mari colorati.

Parcul e mare, cu multa iarba, copaci, coline, un lac, un pod mediaval, altul de apa si inca n-am apucat sa vedem tot. Copilul a fost incantat de mac-mac, din pacate mute si de pestii care veneau la mal la apa mica sa manance floricele de porumb aruncate de copiii de jur. Am incercat si noi sa hranim ratustele cu porumb fiert fara sare, dar ne-au intors spatele, pana au aparut cativa copii cu niste chipsuri cu aroma de branza. S-au invatat
si ratustele cu junk food!

Ne-a placut atat de mult noul parc, incat am sarbatorit cu o portie de laptic servit in public, ca in toate locurile in care ne-am simtit bine. Ca tot a fost azi Marea Provocare a Alaptarii!

Ziua a doua: am descoperit si ratuste macanitoare, dar si gaste, am urcat colina, ne-am intins pe iarba si inca vazut tot parcul.

Un comentariu: