Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

vineri, 29 octombrie 2010

La umbra bananului batran

Dupa aproape 6 luni de locuit aici am aflat pe langa ce minuni de plante ne-am plimbat zilnic
- banani, care asta vara aveau si fructe
- aloe vera - la fiecare colt, la fiecare pas
- pomisori de citrice diferite cu frunzulite frumos mirositoare
- lemongras - care e chiar iarba si chiar miroase a lamaie. vecina imi spune ca o foloseste la supa.
- busuioc si menta in fata caselor - numai bune pe pus in mancare
- niste copacei care seamana perfect cu iasomia, inclusiv parfumul lor
- tufe cu flori colorate, fie roz, fie albe, fie galbene, seamana cu leandrii
- niste copaci umbrosi frumosi cu frunzulite mici ca pe rochita mea din copilarie
- cactusi cu fructe
- trestie de zahar, de care am vazut de vanzare si in supermarket
- si bineinteles palmierii, unii dintre ei cu curmale. Pe astia i-am recunoscut de la inceput.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu