Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

vineri, 15 octombrie 2010

Zi frumoasa de toamna

Ce-mi place sa stam in fata casei cu vecinii, asezati pe gresia calda si urmarind copiii la joaca! Am petrecut o dimineata frumoasa cu prietenii de alaturi, fracezul si filipineza, Filip o pupa pe fetita lor, ea il imbratisa, taticul ei nu se supara. Ne-ar placea sa-i vedem peste 10 ani.
Am stat fara nici o grija pana pe la 10.30, am intarziat la biserica, am mai prins o ora din slujba.
Dupa biserica ne-am oprit in Hyatt pentru pranz.

La 2.30 am iesit in parc, pentru prima oara ziua la pranz in Doha!





Era vreme buna, ca in Romania vara la ora 4, aproximez eu vreo 30-35 de grade. Nori frumosi decorau cerul. Erau copii multi care se jucau pe iarba, era si un grup de mamici, copii si educatori. Cupluri stateau la umbra cate unui copac.


Gata, s-a dus caldura si umezeala! A batut doua zile vantul de a agitat petalele roz pe strazi si am intrat in sezonul cu vreme placuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu