Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

vineri, 29 octombrie 2010

Shopping la Doha

Citeam in Marhaba (un ghid-almanah pentru expatii din Doha) inainte sa venim ca una din modalitatile de petrere a timpului liber este shoppingul. Am retinut-o ca pe o activitate nelalocul ei, pentru ca jl momentul acela nu ma vedeam facand cumparaturi zilnic sau saptamanal, cu exceptia celor alimentare. Dar de cand am venit aici tot prin magazine am stat. De fiecare data ne-am trezit surprinsi de lucruri noi, mai frumoase si mai ieftine decat ne asteptam. Mi-am dat seama ca in orasul asta poti gasi orice, iar in malluri nu am avea timp sa descoperim toate magazinele inca 6 luni de acum incolo. Si nici n-am vizitat toat mallurile din Doha.
Aseara am petrecut vreo 2 ore in Sana, un magazin din City Center, unde am gasit incaltaminte pentru bebei si copii buna, frumoasa si la preturi mici. De fapt este un magazin de imbracaminte imens, unde chiar gasesti orice cauti. Din acceasi categorie e de notat Lulu pentru haine, electronice, obiecte pentru casa, dar si pentru supermarketul de jos. Si m-as intoarce oricand cu drag in Dasman, de unde ne-am cumparat tot felul de cănuțe, ceșcuțe, tăvițe si alte obiecte de bucătărie, cum acasă nu găsim. Mai avem de vizitat in City Center magazinul Max, un univers al pantofilor, de care abia acum am auzit. Parfumuri naturale am luat din Souq Waqif. Mobila frumoasa la preturi necunoscute de expati se gaseste intr-un mall de mobila de langa Souq Waqif. Am ramas surprinsa cand am fost acolo sa vad cele mai frumoase covoare pentru copii si imi aminteam de saptamana in care am cautat in Romania un covor vesel si in final am ales unul banal cu dungi colorate. De fapt, raman surprinsa mereu de varietatea maaaaare de haine si jucarii pentru copii si de preturile decente sau chiar mici. La categoria asta ne place Baby Shop. La Mothercare am descoperit preturi mici si produse pe care acasa nu le gaseam. Iar pentru cereale, paste, fainuri integrale si chestii bio este Mega Mart din The Center, langa Ramada.
Asa ca trag acum concluzia ca aveau dreptate oamenii aia sa spuna ca shoppingul este o activitate de timp liber in Doha.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu