Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 10 decembrie 2009

Cum ne imbracam afara?

5-10 grade C - un strat de bumbac (salopetica) + un body cu maneca scurta si sosetele, un fes subtire de bumbac - deasupra cosmonautul de toamna din material de paturica

10-12 grade C - cosmonaut de toamna, fes subtire si o salopeta subtire pe dedesubt sau hainute de toamna - blugi, body si sau bluzita si un pulovaras deasupra

De la 12 grade in sus nu purtam caciulita.
Bebe nu are nevoie de caciulita decat atunci cand are si mami nevoie - conform Dr Spock si Capraru, Mama si copilul.

Nu am iesit din prima afara fara caciulita la 12 grade, ne-am obisnuit treptat cu temperaturile toamnei si nu ne-am infofolit inutil.

De la 12 grade in sus fara cosmonaut. Purtam hainute de toamna exact ca mami sau un body si o salopetica de poliester sau combinatie de poliester cu bumbac.

Regula este aceeasi: bebe este imbracat exact ca mami, nici un strat in plus.

La temperaturi sub 5 grade C trecem la cosmonautul de iarna.

Cunoscut si sub numele de poliacril su acril, poliesterul este o fibra foarte rezistenta, usor de intretinut. Interesant este faptul ca detine proprietatea de a creste temperatura corpului. Astfel, este un material ideal pentru vremea racoroasa sau rece.
Mai multe amanunte despre tesaturi am gasit aici

Vara trecuta, cand Filip era nou-nascut, la temperaturile de peste 25 de grade C, il imbracam doar intr-un body simplu de bumbac cu manecute scurte. In unele zile i-am pus si pantalonasi scurti subtirei, fara sosetele.

Incalzirea globala este buna pentru bebelus, pentru ca am avut o toamna calda, in care ne-am imbracat mult timp ca de vara, iar pana la sfarsitul lui noiembrie nu am purtat deloc caciulita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu