Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

duminică, 20 decembrie 2009

Ne-am calit si noi!

Fac ce fac si revin la grade si temperaturi. Dar cred ca e cel mai important subiect pana la 6 luni cand incepem diversificarea.

Am facut progrese. Daca in octombrie ne-am pus si eu si bebe caciulite la 13 grade, ieri aveam 10 grade in casa cand am venit de la un lung shopping. Cand am plecat - pe la 12.00 - am lasat toate ferestrele deschise larg. Ne-am intors seara pe la 20.00, grabiti sa facem baita. Afara erau -7 grade, in casa erau 10 grade, dpa cum am spus. Am inchis geamurile, am bagat si caloriferul electric si ne-am mai facut de lucru prin casa vreo jumatate de ora pana am ajuns la 15 grade, cand deja ni se parea bine. La culcare, dupa masaj si baita, erau 18 grade si tot atatea erau si dimineata cand ne-am trezit.

Interesant este ca ne-am adaptat si noi (tati si cu mine) la aceste temperaturi scazute. In anii trecuti aveam mereu peste 22 de grade in casa (la 22 mi se parea rece), aeriseam mai putin, uneori deloc, "ca sa nu intre frigul". Acum observ ca am inceput sa ne simtim bine la 18 grade (eu am mainile reci, bebe are manutele calde), confortabil la 20 grade si ni se pare de-a dreptul cald la 22 de grade.

Filip doarme foarte bine noaptea la 18 grade in pijamale de bumbac si invelit cu o paturica subtire pana la jumate. Noi ne acoperim bine cu pilota/ patura, dar dormim si noi bine.

Afara iesim zilnic o ora -doua, sunt temperaturi negative, ne-am obisnuit si cu ele, Filip doarme bine in carut sau vorbeste in marsupiu.

Un comentariu:

  1. eu nu eram friguroasa de fel, dar 18° brrrr, ma pune intr-un bad mood. Noua ne e frig la 20° in casa, noaptea are Daris obrajii si urechile reci daca nu pun incalzitorul. Bravo voua!

    RăspundețiȘtergere