Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

sâmbătă, 11 septembrie 2010

Paradisul din Eghina

Azi a plouat, o ploaie calda si frumoasa de vara. Am privit picaturile din balcon, apoi de la o terasa pe malul marii. Filip intindea manutele sa prinda stropii si se intorcea cand simtea ca-l uda prea tare.

Am plecat la o plimbare prin micuta statiune Egia Marina, pe stradute, printre casute, ne simteam ca la tara. Am gasit pomi plini cu rodii, măslini bogati, lămâi cu multe lămâițe verzi pe ramuri, smochini uriasi plini de fructe, apoi alti pomisori cu fructe colorate pe care le-am vazut la Doha in supermarket. N-am vazut fisticul, desi se vinde pe toate drumurile, iar oamenii spun ca este de la ei din curte.

Ne-am oprit in curtea bisercii Sf Marina si am mancat smochine rupte din smochin, ca atunci cand eram copil, numai ca smochinii din Constanta erau mult mai mici. Filip statea linistit in carut si savura fructele mici si dulci. Apoi a cules el singurel rodii mititele cu boabe albe dulcele.

Am plecat mai departe spre padure, am gasit si un cocoș cu doua găini sub un lămâi, le-am oferit biscuiti organici, iar Filip i-a privit cocotat pe-un gard. Numai de l-am fi auzit pe cocoș cantand cucurigu precum cocoșicleta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu