Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

marți, 21 septembrie 2010

De-ale locului


  • Imi place cum se usuca aici rufele in doua ore, afara la soare, in batatura de gresie. Imi amintesc cum le tineam pe sarma cate 2 zile acasa in Romania

  • Am ramas cu obiceiul asta de a scutura rufele cand le iau de la uscat, desi aici nu prea este praf. De fapt, de cand ne-am mutat in tara noua, n-am sters niciodata praful de pe mobila pentru ca nu este. Interesant pentru ca aici suntem in mijlocul desertului, nisip cu putina vegetatie, acasa ne bateau crangile copacilor in geam.

  • Serialele turcesti sunt la fel de populare aici ca in Romania. Sunt pe toate posturile locale, numai ca-s dublate si nu inteleg mare lucru.

  • Nu se simte poluarea, aerul îmbâcsit din orașele românești, deși aici singurele mijloace de transport sunt masinile și cum spuneam, vegetație mai puțină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu