Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 9 septembrie 2010

Drumul la Sfantul Nectarie


Am plecat din Agia Marina cu autobuzul sus pe serpentine, prin padurea de pini, iar parfumul lor intra prin geamurile deschise si mirosea atat de curat si de proaspat. In dreapta jos aveam marea de un albastru curat, stralucitor. Prima statie, in varful dealului, este Afaia, niste pietre de tipul Acropole. Am trecut apoi printre livezi de maslini, mici palmieri rasfirati, casute ici-colo, migdali, fistici (?). A doua statie: Agios Nectarios.

Am descoperit cea mai frumoasa biserica pe care am vazut-o vreodata. Inconjurata de mult verde, multe flori roz, un mic rai in mijlocul paradisului Eghina.

Mai sus de biserica, pe un drum plin de flori si fluturi colorati, se ajunge la manastire. Pe dealul alaturat se vad chilii ca de pustinici sau mici bisericute ca de pamant. Sus, in varf, sunt chiliile maicutelor si alte trei bisericute, intr-una dintre ele a slujit Sfantul Nectarie.

Pacea si binecuvantarea pe care le-am simtit in biserica mare si in cele 3 mici sunt greu de descris, dar as putea face o comparatie cu manastirea Radu Voda din Bucuresti. Filip a dormit linistit in biserica, foarte aproape de Sfintele Moaste.

Un comentariu: