Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 13 septembrie 2010

Minunile Sfantului Nectarie

Am citit multe minuni ale Sfantului Nectarie in cele doua carti tiparite in romaneste si pe internet. Am simtit ajutorul Sfantului chiar noi. Acum, ajunsi in Eghina, aflam noi povesti minunate si ne miram de multimea oamenilor care vin din cele mai diverse locuri sa se inchine in manastirea de pe insula.
Azi ne-au povestit un cuplu de armeni stabiliti in Los Angeles despre biserica lor de acolo, unde se afla o particica din moastele sfantului si unde vin atat de multi oameni la slujba incat se tine de doua ori, o data pentru greci, o data pentru armeni, desi sunt toti ortodocsi. Cei doi au venit special din LA in Eghina pentru Sfantul insulei. Ea mi-a povestit cum Sfantul a ajutat-o pe sora ei sa scape de cancer, cum i-a aparut surorii in vis si i-a spus ca se va face bine. Apoi, mi-a povestit de preotul armean de la biserica din Los Angeles care s-a rugat Sfantului sa-l ajute sa aiba copii cu promisiunea ca va traduce o carte din greaca in armeana. Copilul s-a nascut in 1995, iar parintele a tradus si tiparit respectiva carte. Intre timp s-a imbolnavit de cancer si intreaga parohie s-a ugat Sfantului Nectarie sa-l scape si l-a scapat.


In statia de autobuz a intrat in vorba cu noi o doamna din Australia venita impreuna cu sotul special pentru Sfantul Nectarie. Spunea ca drumul i-a costat 2000 de euro de persoana si ii parea rau ca nu putea veni mai des. Mi-a povestit cat de iubit este Sfantul Nectarie in comunitatea lor, unde exista si sfinte moaste.

Ne-am intors la hotel si, stand la povesti cu Anastasia, doamna care are are in grija hotelul in care stam, ne-a povestit cum a venit un roman bolnav, caruia doctorii nu i-au mai dat nici o sansa, s-a rugat la Sfantul impreuna cu familia si s-a intors acasa sanatos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu