Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 21 aprilie 2011

Coloram oua pentru Paste

Anul asta coloram oule impreuna, Mabi si cu Pi.
Avem spirulina pentru verde, suc de sfecla pentru rosu si suc de morcovi pentru galben.

Concluzia de anul asta: pentru colorare naturala e nevoie neaparat de oua albe (ceea ce inca nu am vazut aici). Si sfecla rosie cruda am gasit-o abia dupa Pasti, iar cea fiarta nu coloreaza prea mult.
Am incercat cu visine (colorare usoara), capsune (abia sesizabila), spanac (slabut) si condimet curcuma pentru galben (cel mai bun efect).

5 comentarii:

  1. cum faci mai exact? cam cata spirulina pui in apa, apoi fierbi in ea oualele? la fel si cu sfecla si morcovii? caut 'retete' cat mai simple de vopsit :)
    multam!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deocamdata este doar o idee, mainene jucam cu culorile si, daca ne ies, scriu si cum am facut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Credeam ca ne dai un pont...ca tot maine avem si noi in plan oualele :) Spor mare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hristos a inviat!
    Va pupam cu drag, abia acum am avut putin timp sa mai intru pe blogiul tau si am vazut cum ai colorat ouale de Paste la anul o sa incerc si eu
    pup

    RăspundețiȘtergere