Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 17 ianuarie 2011

Meniu la 1 an jumate

Mic dejun

Cereale integrale, nuci si seminte peste care turnam lapte de orez bio cu calciu (dm), lapte de soia bio cu calciu (auchan) sau lapte facut in casa din migdale, susan, in sau din caju.

Sau paine integrala cu unt de cacao si lapte bio vege cu carob

Supliment (sau inlocuitor sau doar uneori:

Suc de morcovi, telina, portocala sau mar
Lapte vege cu carob

Mica gustare:
Spirulina cu ulei de in/ masline/ dovleac
Ou de gaina, prepelita, peste (icre desarate) - o data pe saptamana

Pranz (cel mai neinteresant):
Ceva gatit (legume, leguminoase, paste, orez) sau un borcanel bio

Gustare:
Polen (bobo), stafide (bobo)
Biscuiti, grisine (uneori)

Cina:
Fructe
(Preferatele sunt fructele de padure cu banana si oricand pepenele de orice culoare)

4 comentarii:

  1. Buna!
    De la ce virsta ai inceput sa-i dai lapte de migdale/soia/orez? Pustiul meu are 9 luni si nu stiu daca pot sa incep sa-i dau si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!
    Lapte de soia si de orez i-am dat dinainte de 1 an, cred ca poti sa-i dai si tu deja. Oleaginoasele, printre care si migdalele, i le-am introdus la 1 an.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru raspuns. Mai spune-mi, te rog, ce fel de lapte de soia/orez, de la ce firma cumperi tu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Cel mai des luam lapte de soia, orez sau ovaz bio, cu calciu sau fara, de la dm. Dar preferatul nostru este laptele de soia cu vanilie bio din Auchan (facut chiar de Auchan). Am mai luat si Pascual.

    RăspundețiȘtergere