Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 20 ianuarie 2011

Biscuiti de 1 an jumatate

Am facut biscuti pentru un copil maricel.
2 cani faina integrale, 1/2 cana faina alta, 1/2 cana de nuci pasate cu susan si in (optional), 3 linguri ulei de masline, 1 lingura carob (optional), 3-4 linguri de miere, 1/2 cana apa (aprox).
Am amestecat toate ingredientele, am intins o foaie si am decupat biscuitii cu un pahar mic.
In tava, pe hartie de copt, i-am bagat la cuptor vreo 25 de min la foc mediu.
Au iesit 46 de biscuiti, apreciati de toti pofticiosii din casa.
Timp de lucru: 20 de min singura sau 40 de min cu ajutor.
Data viitoare, incerc cu coca moale si pusi cu lingura in tava.
.

2 comentarii:

  1. sa pui si reteta de coca moale, eu cand am incercat asa ceva, demult ce e drept, nu am avut succes. Daca pun mai multa apa si ulei se poate lua cu lingurita si pus in tava?

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa ma gandeam s-o fac, parca mama asa facea fursecuri.

    RăspundețiȘtergere