Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 9 decembrie 2010

Unde ne jucam in Bucuresti?

Zilele acestea redescoperim Bucurestiul. Cautam locuri de joaca pentru copii de 1 anisor si concluzia e ca Bucurestiul bate Doha la locuri de joaca in aer liber. Conditia e aceeasi, sa poti ajunge cu masina ziua cand e soarele sus pe cer.

Pe locul I la aventura, zbenguiala, activitati sunt Cismigiu si Herastrau (intrarea Pescarus). In Moghioros jucariile electrice si platite (trenulet, calusei, gargarite, masinute) sunt atractia, dar sunt si locuri de joaca clasice cu balansoare si topogane si doua leagane unde e mereu coada. Ne-a placut si in IOR, acolo am vazut ratuste pe lac si ne-am zbenguit intr-un playground.

Cand a fost vreme ploioasa, am intrat in locul de joaca din Cora. La prima vedere si comparat cu playgroundurile din Doha, arata mic si simplu. Dar odata intrati acolo (am intrat si eu cu el), am jost surprinsi de provocare si efect. Eu am privit uluita cum micul meu voinic urca singur scara inalta a topoganului gonflabil si cum aluneca singur la vale, cum topaia in castelul de aer si cum se arunca plin de avant in bile.

Data viitoare, ne-am propus sa ajungem in locul de joaca din Afi, loc incercat deja de prietena lui Filip si recomadat de mamica ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu