Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

miercuri, 8 decembrie 2010

Spirulina la copii

Spirulina este o sursa bogata de proteine, grasimi polinesaturate (sanatoase), vitamine si minerale (mult calciu si fier).

Spirulina inseamna de fapt alge de mare uscate si pisate, complet vegetale, fara medicamente sau chimicale. Am citit pe internet ca japonezii introduc algele in diversificare la 7 luni, fiind mai importante decat pestele.

Am inceput sa-i dau copilului paste integrale cu alge la 8 luni, iar la 1 an sushi vegetal invelit in alge. Acum, la 1 an si 4 luni, savureaza in fiecare dimineata cate 3-4 capsule de spirulina amestecata cu ulei de struguri sau de germeni de grau. Papa amestecul cu lingurita si orice alt fel de mancare trece pe locul 2. Inca un gust sanatos cu care se obisnuieste de mic!

6 comentarii:

  1. Fix la tanc ce-ai scris tu mai devreme, incerc de vreo 2 saptamani sa ma apuc/sa gasesc modalitati bune si gustoase de a prepara alge. Si chiar la combinatia cu paste si cu sushi (cu orez si legume) ma tot gandesc dar parca nu se leaga nimic. Imi impartasesti si mie din 'secretele' bucatariei cu alge? :-)
    Spirulina este din cea simpla (gen de la Hofigal?)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca o sa te urmaresc eu in asteptarea unor retete cu alge, pentru ca nu am bucatarit cu asa ceva. Pastele cu alge le iau de-a gata, iar sushi ne-a gatit o vecina. Nici n-am cautat prea mult pentru ca la noi are mare succes spirulina pe care i-o ofer zilnic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna. Sunt mamica unei fetite de 11 luni-Nectaria.Iti urmarim si noi, cu mult interes postarile.Ne inspiram si chiar folosim cu succes retetele tale.
    As vrea sa-mi spui si mie ce spirulina ii dai lui Filip precum si ce ulei de in? Multumim frumos.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara, mamica Nectariei si Craciun fericit! Scuze pentru luunga intarziere cu care iti raspund. Eu ii dau spirulina hofigal si ulei de in presat la rece, fie din sticluta, fie din capsule omega 3, pe care le ciupim si suge din ele. Amestec spirulina scoasa din capsule cu uleiul si ii dau cu lingurita.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua am o fetita de 1 an jumatate,am cumparat si eu spirulina hofigal de 500 de mg dar scrie ca se da la copii de peste 3 ani...As vrea sa imi spui te rog de care ii dai tu...Va urmarim de foarte mult timp cu mult drag si interes. Am avut multe de invatat si cred ca vom mai avea.Multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu ii dau acum spirulina organica cruda pudra luata de pe site-ul superalimente. Am vazut ca in Japonia algele se introduc in diversificare la 7 luni, inaintea pestelui, iar spirulina este de fapt o alga pisata. Baietelul meu papa deja spirulina aproape zilnic de doua luni si nu a avut nici o reactie. Din contra, ii place gustul si sper sa il prefere si mai tarziu. Asa ca pofta buna la verde!

    RăspundețiȘtergere