Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

duminică, 5 decembrie 2010

Gradinita din biserica

Am ajuns in sfarsit la slujba de duminica in biserica Sfanta Vineri. Era plin ca de obicei, asa ca am urcat direct la etaj. Am gasit vreo 20 de copii de la cateva lunite pana la 5 anisori, unii se jucau pe covor, altii dormeau, unii se plimbau cu biberoanele de ceai in mana, alii stateau in pozitie de ruga, altii erau agatati cu nasucurile sub bluzele mamelor pentru putin laptic, iar peste toti un zumzait placut de voci de pitici care se armoniza placut cu cantarea Liturghiei. Pe margine, parintii ii priveau linistiti si ascultau slujba. M-am bucurat sa gasesc o atmosfera atat de frumoasa si de fireasca, ca am putut participa la slujba impreuna cu copilul, si mai ales ca am ascultat in nou vocea parintelui Iustin. 

Un comentariu:

  1. si la noi la biserica este un astfel de loc, la subsol e spatiu dedicat parintilor cu copii. Pot urmari slujba de sus din biserica la tv, pe urma vine preotul pt. sfanta impartasanie. e asa frumos sa vezi ca nu stai tensionat ca face copilu galagie, ca se uita urat vreo baba si-ti face semne disperate.
    e lumea lor acolo, iar parintii pot asculta sfanta liturghie.

    RăspundețiȘtergere