Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 5 mai 2011

Primele fise daruite

Pi este mare colectionar de fise. E atent in fiecare magazin sa primim rest si vrea el in manuta "tei" (3). Azi la iesirea din supermercado era o batranica zambitoare care ii spunea guapito (dragut) si sa-l binecuvanteze Dumnezeu. Avea ochi albastri curati, privirea blanda a batranelor de la tara inconjurate de gaini. Am mers spre ea cu o fisa, iar Pi mi-a urmat exemplu si i le-a dat pe toate trei. Am intrebat-o in spaniola de unde e, desi am simtit ca e romanca. S-a bucurat si sa ma auda vorbind ca acasa si eu de bunatatea ei.
Este a doua femeie din Romania care strange bani pentru mancare in strada pe care o intalnesc aici, prima mea transmis si ea o stare atat de buna, o emotie atat de frumoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu