Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

duminică, 6 martie 2011

Surprizele de la manastire

Azi am fost la Sfanta Elena de la Mare, o frumoasa manastire de maici de langa Costinesti. Am ajuns la 11 si am pierdut slujba (la Bucuresti ar fi fost in toi la ora aia), dar ne-am bucurat de frumusetea locului, iar Filip a avut o frumoasa surpriza. A vazut, pentru prima oara, vaci, un purcel, gaini si cocosi, personaje cunoscute din cartile cu poze. Stia cum fac fiecare in parte, dar nu le auzise niciodata live. Cand eram gata sa plecam am dat peste o motan tolanit in iarba, dornic de măi-măi mai ceva ca Filip. Inca doi pasi si langa chiliile maicutelor, descoperim 3 pisicute mici, pufoase si jucause cu mamica lor, serioasa si retrasa. Mneau-mneau striga Pi dupa ele, le mangaia si le fugarea, iar ele pareau mai incantate ca el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu