Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

sâmbătă, 1 august 2009

Prima zi cu Filip

Dupa nastere, Filip era la nou-nascuti iar o asistenta draguta s-a oferit sa-i faca o poza si sa-mi aduca aparatul sa-l vad. Asa am aflat ca bebe era doar in pempers, asa ca l-am trimis pe tati cu sacosica de hainute. Mai tarziu am vazut ca dintre toate hainutele asistenta a ales salopetica rosie, cea pe care o cumparasem special pentru ziua lui, prima lui zi pe pamant.

8.55-9.10 - prima masa a lui Filip la tzitzi. Mi l-a pus asistenta la stanga si a supt cumintel. A stiut din prima cum, n-a bajbait, s-a descurcat de parca facea asta de mult timp.

Pe la 12.45 - l-am schimbat pentru prima oara.
13.00-13.15 - a doua masa a lui Filip la tzitzi dreapta. A supt cumintel, sper ca a avut ce.
15.30 - papa

16.00 - primii vizitatori

21.00 - baita si cantarirea (3,600 gr) (s-a nascut cu 3,850 gr)
>>papa iar, eu beau compot de prune

Peste cateva ore devine scancit (ii aud in sfarsit glasul!), cred ca nu i-a facut bine lapticul cu compot. Concluzia fericita este ca a supt laptic! Pe la 4-5 dimineata papa iar tzitzi, nu se linisteste, asa ca accept sa-i dea asistenta o seringa de late praf, dupa care urmeaza un poop si somnic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu