Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 30 iulie 2009

Se vede ca in curand vine Filip

M-am intors de la dr Flo. Bebe e si mai pregatit si mai coborat decat era luni, colul meu mai deschis, mai sters, in sfarsit mi-a coborat si burtica, suntem aproape gata.
La echo s-a vazut ca bebe sta bine, are lichid suficient, placenta batranica, dar inca isi face treaba, inimioara bate ok, deci n-avem nici o grija. Acum, seara, am avut iar intepaturi.
Daca pana luni nu nasc, luni dimineata ma prezint la spital cu bagajal pentru o inducere soft, cu calciu. Daca nu are efect, plec si ma intorc miercuri pentru o inducere serioasa cu oxitocina.

Ma bucur ca nu m-am dus la inducere mai devreme, vad ca natura functioneaza, ca abia de cateva zile corpul meu se pregateste de nastere (pierdut dop, coborat burtica, intepaturi). Pana la urma doar Dumnezeu stie care e termenul real, eu aveam cam 3 termene, unul dupa UM (20 iul), unul dupa metoda populara (23 iul) si unul dupa echografiile din prima parte a sarcinii (25 iul) care aratau un bb mai mic cu o saptamana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu