Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

miercuri, 29 iulie 2009

Hop si dopul!

Pe forumul de zmeurici nu a mai aparut nici un bebelus 3 zile, oare ce se intampla? Cred ca urmeaza puiutii de august!

Azi am pierdut dopul gelatinos in sfarsit! De data asta, nu mai am nici un dubiu ca asta a fost. Am mai avut niste semne, niste banuieli dupa controalele gineco si ma gandeam ca o fi dopul, dar nu intruneau toate conditiile.

In plus, de sambata am niste intepaturi cand merg, ma sageteaza, uneori trebuie sa ma opresc pe loc un minut-doua pana imi trec. Sper sa fie semn ca se apropie nasterea.

Oricum, in weekend dr Flo e plecata din Bucuresti, nu stiu inca in grija cui ma lasa, poate nimeresc tot la Nayel, dupa toata reclama pe care i-a facut-o Blanca n-am nici o teama. Mai mult, pe mp3-ul pregatit pt nastere am muzica arabeasca, ii fac o bucurie daca e el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu