Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 1 noiembrie 2012

Cel mai frumos dar

Cel mai frumos dar pentru un copil este un parinte bun!

Anul acesta am fost preocupata de carti si de cursuri de parenting, sa invat sa fiu mama buna pentru copilul meu proaspat crescut. Am cautat, am citit, am inteles mai mult si am facut progrese.

Cel mai bun curs de parenting cred este cel de educatie empatica si de comunicare non-violenta tinut de Monica Reu. Detalii pe site-ul non-violenta .

Cea mai utila carte de parenting citita anul acesta mi se pare "Cum intampinam copilul", de Speranta Farca.

Ce inseamna pentru un copil un parinte bun? Cred ca unul care se joaca mult. Si uite asa am achizitionat si Retete de jocuri (traducerea romaneasca a cartii Playful Parenting).


Un comentariu: