Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

duminică, 24 iunie 2012

Ne pregatim de diversificare

La sfarsitul lui august incepem diversificarea surioarei.
Ca sa nu ratam fructele verii, pun la congelator cirese, visine, caise si piersici, din care voi dezgheta cate o portie pentru diminetile de toamna-iarna.
Luna urmatoare voi pune si fructe de padure, afine pentru mica zana, zmeura si mure pentru print si catina pentru amandoi.
Pana la inceperea oficiala, zanita a gustat visine (si ii plaaac), caise (si mai bune), paine si covrig (linse cu incantare).

5 comentarii:

  1. Wow! Nu-mi vine sa cred ca mai aveti atit de putin!!! Noi mai avem vreo 4 luni, asa, da' timpul zboara!!! Spor in toate si abia astept sa vedem cum merge cu autodiversificarea zinitei! Pupicei dulci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru bebe 2!!! cum o cheama? chiar ma gandeam de ce nu ai mai scris de mult! sa aveti o vara faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna,felicitari pentru printesa..as dori sa te intreb cum pui fructele la congelator...cu samburi sau nu..in pungute sau in caserole...?eu am pus anul trecut afine in pungi...dar cand le-am dezghetat nu stiu aveau un gust fad...ciudat...As dori sa pun si eu pentru printesele mele una are o luna si alta 3 ani..Multumesc..si asteptam postari mai des...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat ma bucur ca ai revenit pe blog! O sa recitesc toata auto-diversificarea lui Filip, plus diversificarea minunii mici. Ca sa iau rectii de viitor, caci vreau sa schimb metoda! Va imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim de ganduri bune!
    Loryna, am inghetat fructele fara samburi, in pungute, cat sa pot face dintr-una un mic dejun pentru doi copii. Deexemplu, 2 caise sau 6-7 cirese pe care sa le amestec apoi cu banana sau mei. Afinele, catina, zmeura, coacazele le-am pus in caserole pt ca se pot lua usor bobitele inghetate.
    Daniela, pe bebe o cheama Ilinca.
    Clara, incepeti si voi diversificarea in curand,nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere