Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 6 iunie 2011

Ecografiile in sarcina

Am citit un articol frumos pe blogul Hrana vie despre ecografiile in sarcina. Iar aici este un articol stiintific.

Initial am descoperit singura ca ecografiile din primul trim I sunt periculoase si inutile, apoi ca dublul si triplul test nu-si gasesc rostul dat fiind rata mare de eroare, dar foarte recomandate din cauza pretului mare. Apoi ecografia 3D de trim III mi s-a parut o alta fita si am ocolit-o. Acum m-as gandi de 10 ori inainte de o ecografie si cu siguranta nu m-as mai duce lunar la control medical.

Am citit acum si pe blogul Adelle un articol pe aceeasi tema cu alte doua linkuri despre nocivitatea ecografiilor in sarcina. Aici si aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu