Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 3 mai 2010

Alexandra, nepotica mea

Aceasta nu este o poveste happy! E atat de trista incat am tot amanat sa scriu. Filip are o verisoara, iar eu o nepotica, unica si foarte iubita. Ea este copilul care ne-a facut sa ne dorim sa devenim parinti. De la mama ei am invatat si eu sa fiu mama. E atat de priceputa in toate, atat de sigura pe ea si atat de buna.

Anul asta ne-am dus sa sarbatorim Pastele si ziua lui tati cu Alexandra si cu fratiorul ei de 5 lunite la Galati. Abia asteptam sa-i vedem pe toti 3 impreuna. Alexandra venea de la Cluj cu parintii, fratiorul si bunicii ei si ii asteptam seara cu tort. N-au mai ajuns.

Pe drum s-a intamplat ceea ce nici un parinte n-ar vrea sa auda nici macar la stiri. Un accident.

Imi amintesc ca citeam cate o poveste tragica a unui copilas, ma intristam si sunam la tati de Filip sa dea pe la banca in drum spre casa. Nu puteam sa uit, nu puteam sa trec mai departe. Acum am o poveste grea in suflet in fiecare zi.

Parintii strang bani acum pentru o proteza care sa inlocuiasca manuta pierduta in accident. Aici sunt conturile. Se poate dona si 2% pana la 15 mai.

8 comentarii:

  1. Of, draga de ea, iubita! Imi vine sa plang.

    O sa virez si eu ceva de la BT. Sper sa poata face proteza cat de repede, sa ii fie un pic mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte trist. Nici nu am cuvinte sa descriu ce simt in suflet. O sa viram si noi niste bani. Ne dorim din tot sufletul sa reuseasca sa obtina proteza. Numai ginduri bune si multa, multa santate.

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa-ti scriu aici dupa ce trimit (nu pot s-o fac decat online si au aia de la bt un site oribil, trebuie sa-l calarim amandoi sa reusim sa facem ceva).

    Dar am vrut sa iti sugerez sa postezi cazul la umanitare pe DC, iti trebuie numai actele medicale si atat.

    RăspundețiȘtergere
  4. happy-mami, am reusit azi sa transfer. Sa-i fie de folos si sa auzim vesti bune! :-*

    RăspundețiȘtergere
  5. multumim, mqqmmica de pepitutz! sa fiti sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Noce, tocmai ce am trimis si noi niste banuti prin contul paypal. De asemenea, as vrea sa fac cunoscut cazul Alexandrei si prietenilor nostrii din America, ma gindesc ca se vor gasi citeva suflete cu inima mare. Crezi ca ati putea crea o pagina in engleza, cu citeva fotografii si de asemenea cu un link direct catre paypal, asta ar merge foarte bine pentru ei. Sper sa citesti aceste rinduri si sa primesc un raspuns de la tine. Toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  7. Clara, multumim!
    Stiu ca e in lucru un blog in engleza pentru Alexandra. Ma interesez daca e gata si te anunt.

    RăspundețiȘtergere